fredag 20 mars 2015

Fotoutmaning 2015: Yta

För mig handlar yta om liv. En levande yta som man ser att saker och människor har varit med om ett liv. Den så gott som perfekta ytan för mig är när den är härligt sliten och använd.

Den här är min absoluta favorit bland mina inredningssaker. Den är inte gammal på riktigt men jag älskar den slitna patinan den har ändå.

Vår bordsyta i matrummet. Används med glädje!

En kista som kommer från Fredriks morfars sida. Den är gammal på riktigt och underbar i sina färger och slitningar.

Det är mitt bidrag till Yta som Fröken foto anordnar.




 

6 kommentarer:

  1. Halloj!
    Så fina saker du visar upp, älskar också det slitna & väl använda.
    Kistan vill man ju bara haaaaa hihi.
    Njut Kvällen kram Arja

    SvaraRadera
  2. Åå, vilken vacker kista! Håller med, den vackraste ytan är det som har varit med. Används, slitits, upplevt och erfaret.

    SvaraRadera
  3. Föll som de ovan för kistan. Vackrrt med det blåa på den.

    SvaraRadera
  4. Härlig kista
    ha en fin helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt vilken fin kista! Konstrasten slitet trä mot järnets lite rostiga yta är snyggt. Det ger en alldeles speciell karaktär och fin kontrast. Ha en fin lördagskväll!

    SvaraRadera
  6. Ett på tok för sent besök hos dig den här veckan och jag hoppas det blir ett besök till idag i och med dagens tema ;) Så roligt att du valde en sån sliten yta, jag älskar verkligen slitna ytor. Ytor som visar på lite historia ♡
    Fin fredag till dig!
    kram kram Malin

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...