fredag 27 februari 2015

Fotoutmaning 2015: Action

Sist jag var med i en fotoutmaning var för att stödja cancerforskningen. Nu hakar jag på en igen som Fröken Foto har för att få igång fotandet igen och utmana mig själv också. Den här veckan är temat "action". När jag satt mig vid datorn nu hade jag klart för mig vad jag skulle lägga upp för bilder men bredvid mig står en tulpanbukett och lever sitt eget actionfyllda liv.

Så jag tänkte om och tolkar min tulpanbukett som vild and crazy och actionfylld :-)
Från att ha varit samlade i en grupp börjar dom nu sträva åt varsitt håll och mitt bland dom finns det en som sticker ut lite extra.
Den står lite för sig själv och på sitt ena blad har den gjort en markering om att jag är lite extra actionfylld och sticker ut bland mängden :-)
Ett rött streck på sitt fina vita blad. Vågat!

Titta gärna in på Malins blogg för att se dom andra utmaningarna om action.



 

7 kommentarer:

  1. Hej där jag såg din kommentar inne hos Ekenäsliv om att de hade sett ditt bloggande som ett jobb och dragit ner sjukpenningen, men seriöst vad är det för skit sådant här blir jag riktigt upprörd över och den som anmälde det vad f-n är det för sätt
    Fy man blir riktigt ledsen när man läser sådant här
    Styrke kram till dig

    SvaraRadera
  2. Det var en tulpanbukett full av action! Kul och fina bilder!

    Trevlig helg!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Vilken härligt actionfylld tulpanbukett ;) Skönt att våga stå ut och inte vara lik alla andra, en stolt vit tulpan!
    Ha en fortsatt fin kväll!
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Halloj!
    Tulpaner så vackra och fint du fångat dom på bild :O)
    Kram Arja

    SvaraRadera
  5. Gillar din tolkning! Ler fortfarande. .. rött streck... vågat :) gillas! Väldigt vackra bilder och jättekul att läsa att du är med i utmaningen!

    Kram kram Malin

    SvaraRadera
  6. Härlig tolkning, och så fina bilder, tulpaner gillas i massor här!
    En fin lördag önskar jag dig!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Vita tulpaner tror jag inte att jag har sett tidigare! Söta!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...