torsdag 8 januari 2015

Årskrönika 2014 - del 1

Long time no see. Tiden bara försvinner. Kroppen bara värker. Nytt år har det blivit och nu ska jag försöka summera förra året i en liten krönika.

Januari
Jag köpte den här tavlan som jag bara älskar både till utseende och budskapet.
Jag visade upp lite av min dalahästsamling.

Februari
Köpte nya gardiner och kuddar till sovrummet.
 
Pysslade till lite förvaringsburkar till mina band.
 

Mars
Spegelfönstret kom upp i matrummet.
Mina älskade ugglor hittade hem hit.
Skafferiburkarna får finfina dymoetiketter.

April
Pysslade till en egg-in-box.
 
Det blev tillverkat en godisgömma också.
 

Maj
Äppelträdet och körsbärsträdet blommar.
 
Hallen fick fina sockerlådor som får agera skoställ.

Juni
Jag fick min första beställning på en namntavla, jätteroligt!
Köpte även den här underbara klockan.


Det blev många bilder och nästa del visar jag en annan dag. Må så gott!


 
 

3 kommentarer:

  1. Så mycket som hinner hända på ett halvt år!

    Jobbigt med värken, hoppas att du får en fin helg trots den/ Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt halvår och tänk så mycket man egentligen hunnit göra, om man bara tänker efter.
    Fin årskrönika
    En fin dag önskar jag dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...