måndag 29 september 2014

Hösten är här

Hösten är här och det är så fina dagar här och väldigt varmt för årstiden, härligt! Höstplanteringen har intagit framsidan.
 
Sommargardinerna i köket har fått ge vika för höstgardiner.
Jag är så svag för en speciell grön färg till detaljer i köket och blev glad när jag hittade dessa ljusa skira prickiga gardinerna.
 
 
Minns ni att jag fick en fotokurs i present för ganska precis ett år sedan? Den kursen har blivit inställd jag tror säkert 3 gånger under året men på torsdag är det tänkt att det ska bli kursstart. Jag håller tummar och tår att den blir av nu!
 

 
 

2 kommentarer:

  1. Vilken fin höstplantering du gjort.
    Snygga gardiner, du har så fina fönster.
    Hoppas fotokursen blir av nu.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Otroligt vackert ♡ ...
    Hoppas kursen blir av nu/Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...