onsdag 11 juni 2014

Dalahästar och altanen växer

Vad vore inte mer passande än att jag även hade dalahästar bland mina namntavlor ;-) Så nu har jag utökat sortimentet.
doppresent namntavla födelsetavla dalahäst
 
doppresent namntavla födelsetavla dalahäst
 
doppresent namntavla födelsetavla dalahäst
Hela utbudet hittar du under fliken Namntavlor.

I helgen var vi till stugan igen och fortsatte med altanen. Det är så roligt att se hur den växer fram.
 
Alla är med och hjälper till efter bästa förmåga :-)

4 kommentarer:

  1. Så fina!

    Och vad kul med altanbygget!
    Kommer säkert att bli en fin plats att njuta på=))
    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  2. Så roligt med altanbygge. Tänk så många härliga dagar ni kommer få att njuta på den.

    Fin dag på dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Så spännande med altanbygge! Det ligger i planerna för året här också, och jag ser verkligen fram emot det.
    Förstår att det måste vara riktigt roligt att följa arbetet och se när brädorna landar på plats. =)
    Önskar dig en härlig dag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Superfina tavlor, verkligen! Spännande med altanbygge, kul att få se färdigt resultat sen :)

    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...