tisdag 25 februari 2014

Klick klick

Jag visade Fredrik Jotexkatalogen och han tyckte också att gardinerna jag hade spanat in till sovrummet var jättefina. Han sa: beställ dom och kuddar, vore fint med påslakanen till också. Jag betalar :-)

Bilder lånade från Jotex.se

Klick klick sa det vid datorn så var beställningen lagd. Det enda som var synd är att hissgardinen skickas den 10 maj!! Ja ja, får väl ge mig till tåls.

Det verkar då inte bli någon fotokurs för mig. Den blev inställd i höstas när jag skulle gå. Nytt tillfälle skulle komma till våren så jag anmälde mig till den 20 februari. Nähä, för få anmälningar. Nytt kursdatum den 6 mars. Idag fick jag mail att den inte heller blir av. Den här kursen var via Medborgarskolan, jag får väl se mig om efter någon annan kurs för nu skulle dom försöka till hösten igen... Morr!

Kram

 

5 kommentarer:

  1. Halloj!
    Så fint det kommer att bli i erat sovrum, kul att förnya ibland.
    Så synd med fotokursen som inte blir av, finns annars massor med
    fotoforum man kan gå med i och få sig massa tips & ideer.
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, vad tråkigt med fotokursen :( typiskt! Tusen tack för dina kommentarer...mitt knä är bättre nu- tack och lov, så jag hoppas slippa MEN. Wow vilka fina gardiner/kuddar, snäll man du har :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Verkligen fina gardiner, blir lite småkär i dem jag med! Kramar Liza

    SvaraRadera
  4. Ja, det var dom blommiga gardinerna jag menade som jag också gillade :)
    Synd att det var så lång leveranstid.
    Och synd att det inte blev någon fotokurs när du vill gå.
    Kram ♥

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...