onsdag 4 december 2013

Nya gardiner

I samma veva som vi köpte dörrarna till vitrinskåpet köpte vi även nya gardiner till vardagsrummet. Jag har inga bra bilder hur det såg ut före. I vardagsrummet har jag lite mer naturnära färger.
 
Det blev lite tyg över när jag hade fållat upp dom och det gjorde jag tavlor av.
 
Helgen i Stockholm var helt underbar! Har ni möjlighet att se Joe Laberos show så rekommenderar jag det. Man sitter och tittar och tittar och fattar  i n g e n t i n g  hur det är möjligt med alla hans trix.

Bild från mobilen
Vi besökte även ABBA muséet och det är också värt ett besök. Jag har i alla fall inte riktigt fattat hur stora dom var runt om i världen. Mycket att se och lyssna på när dom själva berättar om livet före, under och efter ABBA-tiden. Deras scenkläder finns att titta på, studion, alla guldplattor m.m. Man kan även sjunga in själv som i en studio och uppträda som en ABBA medlem.

Kram

 

7 kommentarer:

  1. Så fina gardiner, och det blev jättefint med de olika mönstrade bitarna som tavlor. Smart och snygg idé!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefina gardiner, så fint mönster.
    Härligt med en helg i stockholm. Låter som om ni hade det riktigt bra.

    Önskar dig en fin dag och tackar för de fina orden inne hos mig.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Så fint & waooo vilken Docksamling <3
    /Kram

    SvaraRadera
  4. Så snygga gardiner! Roligt med tavlorna till.
    Vilken docksamling du har!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Snygga gardiner..
    ha en fin helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  6. Fina gardiner och så smart att använda resterna till tavlor. Har lite samma tanke med tapeter som blivit över när vi tapetserat ena tösens rum. Kramar Liza

    SvaraRadera
  7. Fina gardiner :) Labero är fantastisk, har också sett honom ett par ggr och man blir ju tokig då man inte vet hur han gör ;)

    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...