torsdag 17 oktober 2013

Upcykling utmaning och Q som i...

Q var knepig. Men den som söker han finner... Idag blir det Q som i QR-kod.
I förpackningen som hade den här QR-koden på sig var det glass.
En annan utmaning jag är med i är en Upcykling utmaning vad gäller lampskärmar som Annie har med bloggen Choices by Annie. Till vår stuga har jag gjort om en blomkruka i plåt till en fönsterlampa. Det blir mitt bidrag till utmaningen.
 
Den ger ifrån sig ett jättemysigt sken. När vi var ut till stugan häromdagen var sjön alldeles spegelblank. Så fint, då åkte kameran fram...

 
Kram
 
 

5 kommentarer:

  1. Vilket jätte bra Q du kom på! Och en portion glass skulle sitta fint just nu efter en halvfastedag, men det är bara att hålla ut till i morgon!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Bra Bild på Q! Min sexårige son är duktig på att upptäcka de där koderna på olika saker - själv har jag liksom inget öga för det tyvärr.. Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Q kan inte ha varit lätt.
    Vilken fin lampa, så smart.
    Den är nu införd i inlägget och publiceras imorgon.
    Önskar dig en härlig fredag
    KRam
    Annie

    SvaraRadera
  4. Bra Q hihi ...
    Så fina lampor & riktigt vackert höstfoto <3
    /Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken smart tolking av Q! Hade jag aldrig kommit på. Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...