torsdag 27 juni 2013

Stugan, del 1

Här kommer en liten följetong kring utbyggnaden av vårt smultronställe. Stugan var från början 10 m2 men när vi blev 6 personer i familjen blev den lite väl liten. Planering av en utbyggnad på 24 m2 blev en rolig utmaning att bygga smart och inte alltför stort. Vi fick god hjälp av en kompis som är snickare med att fixa upp en stomme så det blev rätt och riktigt.
För övrigt har jag tillbringat tid på akuten i natt. Jag har haft ont precis under naveln en längre tid till och från. En obehaglig värk som har gjort mer ont vid beröring. Igår fick jag jätte jätteont så jag knappt kunde andas så det fick bli akuten. Diagnosen var troligtvis navelbrock men jag fick åka hem och sova. Kom hem vid 02.00. Kl. 10.45 fick jag komma tillbaka och göra ultraljud på magen. Jag kände mig bättre än på natten. De hittade ingenting, inget stort brock, ingen blödning eller liknande. Det är troligen ett navelbrock som har rätat ut sig. Få se om det kommer tillbaka igen. Det var ingen hit kan jag säga...

Kram

 

4 kommentarer:

  1. Ser ut att bli stort och fint...

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar dig en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Usch och fy för nattliga akutbesök hos sjukvården, varför sker det alltid på natten för;( Skönt att höra att du mår bättre iallafall.

    Så spännande att få se en följetong kring stugan, ser ut som mycket jobb men fint blir det ju tillslut.

    Önskar dig en skön kväll
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. Halloj!
    Hoppas att du mår bättre nu ♥
    Vilket fint läge erat smultronställe ligger på, ser helt underbart ljuvligt ut!
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...