måndag 10 juni 2013

Långledigt och trevligt möte

Det har varit så skönt med en längre ledighet. Vi har bara njutit och varit i vår stuga och haft det skönt. Barnen har badat i sjön, alldeles för kallt om ni frågar mig. Jag har det trevliga nöjet att bo nära Linda med bloggen Hagbacken och hon hade loppis i lördags. Jag tog med mig min syster för jag misstänkte att jag skulle nog behöva bärhjälp :-) Oj oj vad mycket fina saker som hon hade till salu, det här fick följa med mig hem.
Det är dessutom himla trevligt när man får ett ansikte och en röst på en människa som man "pratar" med i bloggvärlden. Nu är det sista veckan för barnen i skolan sen så blir det sommarlov. Det är dom väl förtjänt av!

Kram

 

5 kommentarer:

  1. Jättekul att du kom! Hoppas du blev nöjd med sakerna :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Lyckost du som bor nära en loppis!
    Vilka fina grejer du hittade...........kul också att träffa bloggvänner.

    kramkram,
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint du hittat, verkligen roligt med loppis. Hyllan med de små lådorna är verkligen söt!
    Ha en fin dag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Så många vackra ting och visst är det härligt att få ett ansikte till bloggägarna, själv har jag turen att ha träffat Torplivs Petra i verkligheten och stöter på henne då och då eftersom vi inte bor så väldans långt ifrån varandra.

    Önskar dig en ljuvlig kväll och nu har jag lagt till dig i min nya lista i min nya blogg;)
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  5. Så mycket fint du hittade ..önskar jag hade bott lite närmare där
    ha det bra
    kram Rosa

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...